Tisdag

Ja då har mannen åkt, så i kväll blir det film, satsar på moulin rouge & mamma mia, det var länge sedan nu!

Var hos barnmorskan tidigare och allt var toppen hade 130/85 i tryck så det var jätte bra, hade växt 1 cm, inte ökat i vikt och när hon skulle känna hade jag världens sammandragning gjorde skit ont när hon skulle trycka på magen så hon fick vänta en stund och nu är hon verkligen fixerad :) skrev förlossnings brevet och prata lite.
Jag var ganska säker på vad jag tyckte men som tur var så va micke med och fick höra och tycka han med, de ska ju vara bra för båda! Skrev också att en natt vill vi helst stanna för att få lite mer på benen ;) och att micke ska stanna annars åker vi alla hem!

Har redan ätit eftersom att micke skulle få mat i magen tidigt, jag ska städa undan lite och leta upp foglossningsbältet jag fått låna så jag kan skicka tillbaka det när jag är i stan nästa gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0