Fredags kväll

Så ja nu håller vi kväll här hemma :D Har ätit mat och myser nu i soffan. Dock saknas små godis för att göra det fulländat haha!

Gjorde nyss ett körkortstest och blev godkänd. Dock hade jag 8 fel. Så det är inte riktigt dags ännu. Ska plugga mer och köra mer, dessutom ska jag tvinga micke till att vara med för jag hade flest fel på de frågor jag tagit hjälp av honom med! haha.

Städade hela lägenheten efter besöket hos bm det behövdes. Dock så har jag as ont i ryggen efter att ha legat på golvet och torkat listerna, men nu är det rent och fint :D
Händerna är fortfarande lite skrynkliga använde nästan ett helt paket wipes de var as dåliga om man jämför med dem vi brukar ha.. Kärring varning jag recenserar fan wipes. Jag avgår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0