Chilla & 19 dagar kvar

Så ja, löjlar vid datorn en stund innan sängen, lite enklare än med Iphonen när man ska göra vissa saker..

Färgningen blev inte riktigt så som jag önskat, syns knappt att det blivit färgat men jag tänkte mig iof bara någon nyans ljusare och det fick jag ju :P haha, Kanske ett paket till om en vecka så det blir ännu lite ljusare..
Måste dessutom säga att jag vill fan ha hår förlängningen igen. Fast igentligen bara för att det blev så mycket tjockare, kanske ska ta tag i det också någon dag.

Räkningarna är betalda och som sagt så storhandlade vi tidigare så denna månaden är det fan inte många ören över. Men i alla fall mer än vanligt då nästan alla mina lån är borta! Är så jäkla stolt över mig själv just på den biten :D

Idag (Lördag) är det förresten 19 dagar kvar tills Knoddas är beräknad att komma. Men nu kan hon gärna titta ut enligt mig :P Iof har man hört av de flesta som varit gravida att de ville ha ut bebisen för att bli av med magen, tycker dock att min mage är liten så den stör mig inte alls, förutom om man ska raka muffran eller klippa tå naglarna men endå ;) Det jag vill bli av med är ryggontet och för värkarna/ sammandragningarna. Det skulle vara guld värt, kanske ännu mer längtar jag efter redbull och monster men det får vänta tills man kommit in i rutiner och vet när på ett ungefär hur långt det är i mellan hon vill äta ;D
Men annars så är magen de minsta problemet, det är väldigt mysigt att känna henne, och få respons när man buffar osv. Kommer troligtvis sakna just det som fan. Första tiden kommer man väll gå och försöka känna efter henne haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0