Bm

Besöket hos bm gick bra, jag hade växt de 1cm i veckan som man ska enligt els-britt var det 100% till växt på knoddas, fint det! Blod trycket låg på 140/85 så de hade gått upp igen men de var tydligen sak samma.
'molvärken' fick jag lära mig leva med, hon tyckte definitivt inte att jag skulle få bricanyl igen eftersom det finns en risk att jag föder tidigt så skulle de maskera om det var på g.. Men men, sömnen skulle jag få iaf fem timmar per dygn tyckte hon men att de kan komma under dagen och inte bara kvälls tid och i ett sträck. Jo de fattar jag men endå. Det blir ingen ordentlig sömn vi får hoppas de går över snart iaf!

Fick vänta två veckor till nästa tid så det betyder att de såg bra ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0