BM

Vandrade bort till Bm innan, direkt jag kom så fick jag lägga mig en halv timme i ett vilorum, haha jag tänkte för mig själv va fan jag vilar ju hela tiden ;)
Men iaf hon kom och tog blod trycket 140/85 så det var som vanligt, fick väga mig och på 3 veckor har jag gått upp 0,5 kilo ;D Hur bra som hellst det är ju vad Knoddas gått upp typ. Och endå så käka jag precis innan jag gick haha, i alla fall så ska jag dit på tisdag igen och ta blodprov osv, domnar ju i armar, ben och ansiktet och de trodde jag var för att jag har vätska men tydligen har jag ju inte så mycket vätska, men det är troligtvis tillräckligt för att skapa domningarna för mig..
Är endå as glad över att inte ha gått upp mer det är ren och skär glädje haha slår väll säkert till en vecka så går man upp as mycket för att man samlar på sig vätska.

Men det såg iaf bra ut det är huvudsaken :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0