31 januari

Kollar tv och väntar på att klockan ska gå ;)
Ska med Micke till kallhäll i natt för att ha något att göra. Hamnade på ackis i Måndags efter jag var med Micke på jobb. Fick världens allergi reaktion så det var bara att åka in där, fick massa mediciner och sen hem. Dock fick jag inte vara själv så Micke fick vara hemma med mig ist för att jobba. Känndes ganska surt men endå.
Har sovit konstant sedan vi kom hem från Ackis känns det som, men så blir man av mediciner i stora doser.
Så vi vaknade vid 16:00 idag och ska köra vid halv 3. Åker bara med första rundan sen åker jag hem och fixar här hemma.

Blir ganska jobbig tid nu med att försöka ha koll på allt man äter osv, har ju inte haft en sån här reaktion på skit länge. Men nu blir det verkligen till att ha koll, vill inte få så starka mediciner igen medans Knoddas är i magen.
Men förhoppningsvis dröjer det inte länge till innan damen kommer ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0