Söndag

Så ja nu är det ett lugn i huset,
Vakande väldigt sent idag men sen somnade jag också 5.00 i morse vaknade 7.00 och sedan runt 9.
Micke väckte mig vid halv fyra då fick jag frukost ;)

Sen åkte vi direkt till Bror och hans familj. Micke och Fredrik fixade maskin eller kollade så maskinen är redo för transport. Sen drack de kaffe och snacka skit.. Nellie och jag kom på namn till bebisen, blev mest typ gardin, äpple, målabok osv, det roligaste var ju när Nellie sa Marshmallows, jag kan knappt uttala det men hon sa det fel fritt haha, så fick hon känna lilla kusinen i magen också, det var häftigt =)

När vi kom hem så käka vi och ja nu är det slöa gatan. Micke fick precis reda på att han ska jobba imorgon. Skönt att veta han har en dag denna vecka iaf..
Nej men nu så blir det soff häng en stund sedan får vi nog lägga oss så han orkar upp i morgon bitti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0