Lugn och ro

Myser i soffan med tända ljus.
Alla andra lampor är släckta och för första gången någonsin är det helt okej :)
Samtidigt kokar potatisen och om en stund ska jag fixa resten av maten, micke är strax på väg hem :)

Känner mig lugn just nu, har en stund för mig själv där jag för en gång skull slappnar av! Det är inte ofta jag slappnar av så här. Är så otålig och blir så irriterad för minsta lilla nu förtiden.
Fram för allt på frågan : är det dags snart? Då vill jag bara skrika NEJ!! Då hade jag väll för fan sagt de?!

Denna donna har fått oss att tro tidigare att hon skulle komma för tidigt, det har varit as jobbigt men nu när allt ser bra ut så väntar hon säkert och nej för mig är det ingen större fara, dock är jag rastlös och har ont en större tid om dygnet så ja jag blir arg på den frågan!
Jag vill inte bli av med magen, får nästan panik över att jag inte ska känna henne längre i magen. Dock allt annat ska bli så otroligt skönt att slippa och alla hormoner! men det sägs att de blir värre när man ammar, passa er säger jag då för fy fan!

Nej åter till en lugn ensam stund man kan njuta av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0