Lördag

Så ja hemma igen efter en heldag.
Började hos robban eftersom han fyllde år, fick god smörgåstårta och kolla as roliga youtube klipp.
Åkte hem för jag hade så ont i magen, väl hemma somnade jag en stund på soffan. Micke åkte i väg till Alex med Mats, Lotta och Idun. Jag ville vara hemma för jag fortfarande hade ont i magen.
Dock var jag bara hemma en stund själv, det som hände tar vi en annan dag, kan säga att jag aldrig känt mig så liten.
Bobba ville verkligen inte vara hemma så hon gick ut och Lotta hämtade mig så vi åkte till alex.

Nu halv ligger jag i soffan, ryggen värker och magen är som den är.. Dessutom är tuttarna MEGA idag. Vågar inte hoppas men vi önskar damen kommer snart! Ska mysa ner oss i sängen antar att jag kommer ha en galen man med tanke på tuttarna! Ja än så länge slipper han kriga om dem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0