5 funderingar i natten

Funderingar denna sömnlösa natt;

1: jag kommer föda ett troll,
Det sägs att om man har mycket halsbränna/surauppstötningar får man barn med mycket hår. Jag fullkomligt kastar i mig novalycol, grädde, vatten osv inget funkar nu har till och med novalycolen släppt sitt grepp! Jag föder alltså ett troll!

2: hur är psykvården uppbyggd?
Det sitter en man som mördat och ätit av en kvinna på anstalt, på samma anstalt sitter en kvinna som mördade en man hon kallas även vampyr...
Nu är dem tillsammans (okej de får gärna käka på varandra så länge jag slipper veta) MEN de har ju tillgång till datorer, han bloggar och det känns ju ganska 'löst' i systemet. Nej dator förbud minst i alla fall för dessa psykfall!!

3: lägenheterna i uppsala är sjuka!
Kostar multum för en liten, liten lägenhet och då ska du betala vattnet också. Happ ska du jobba enbart för lägenheten eller för att kunna leva också? Skäms uppsala, det byggs nya affärer och bostadsrätter över allt men vi som inte kan köpa? Vill ni inte ha kvar oss i stan? Illa!

4: denna jäkla hunger,
Japp nu är jag hungrig igen! Fan också..

5: house e ganska okej för en ikke trött sängliggandes stephanie!

Då vet ni vad som rör sig i mitt huvud denna kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0