Optikern

Besöket hos optikern gick bra som fan, fick prov linser med mig hem i rätt styrka så nu ser jag till och med att löven på träden inte sitter ihop i varandra höhö.  Fick även med mig två bågar hem som jag ska välja eller jag har ett par hos optikern jag redan valt men om jag ska ha ett par till så har jag bågarna här hemma.
Dock får jag inte ut receptet på linser om jag inte köper linser av dem. Jag tänkte köpa på internet lite billigare men då får jag ta receptet från glasögonen i stället..

Måste bara säga att fan vad världen är vacker när man ser ordentligt!!

Ska fixa med CV och Presonligt brev nu, så det är gjort ;D

Kommentarer
Postat av: jenny

säg till om du vill ha hjälp med cv å det,är ju lite av en expert på det där nu,hahah!

2011-09-05 @ 12:10:31
URL: http://somjagvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0