Varning för gnäll ;)

För funkade att lägga sig och vila en stund så gick höft och rygg värken över. Nja nu räcker det inte ens med att sova en hel natt, vaknar och har lika ont som kvällen innan och jag som bara vill fixa här hemma?

Det är en liten nackdel med graviditeten den jävla ryggvärken och höfterna som inte sitter på plats längre. Dock så är det ju något jag räknat med redan innan jag blev gravid att de kan bli så här fast jag trodde ju så klart att de sista fyra veckorna skulle jag ha ont inte redan nu, hur fan ska jag klara mig sen? Jaja det löser sig.
Ska i alla fall trottsa värken och göra köttfärslimpa senare idag, sen ska jag fan försöka få ordning på vardagsrummet och gå och kolla tvätt-tid. Kliar i fingrarna av att bara vara hemma det suger fan åsne pung!!
Lite gnäll har väll aldrig skadat?

Micke ska iväg och jobba lite till vid brors hus, jag väntar eftersom jag inte vill smitta barnen eller bror och Emmy. Så när han kommer hem blir det köttfärslimpa och stekt potatis eller ja kokt åt mig stekt åt honom ;)
Och så ska jag förresten diska ;)

To do list:
Köttfärslimpa
Kolla tvätt-tid
Städa vardagsrummet
Diska
Duscha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0