Vaken

Redan vaken, har varit vaken sedan 06.15 och det går inte att somna om. Wää, ska nog bädda ner mig i soffan och kolla en film. Eftersom jag ska ta det lugnt är suget efter en dans kväll sjukt högt, tänk vad man alltid vill göra det man inte får och när man får så är det skit samma ;) Kanske för jag lyssnar på bra musik också men endå.

Fick en gullig kommentar utav bästa Jenny penny, som tur i oturen är arbetslös med så hon kan komma och hålla mig sällskap, sen kan jag beordra henne att städa också höhö nej det ska jag inte göra, men tror vi ska boka in en dejt snart och kolla tjej film hela dagen? :) 



Kommentarer
Postat av: jenny

självklart ska vi göra det! och du,jag hjälper gärna till att städa ;) haha!

kan inte lova någonting den här veckan,men vi hörs av! :)

2011-10-24 @ 16:01:22
URL: http://somjagvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0