Blev sent...

Det blev en lång väntan på mat och sambo idag, först halv nio var Micke hemma och maten klar. Blä, jag skulle ätit tidigare så klart men det blev aldrig av. Vi fick i alla fall Snitzel, pommes och bea. Blev så sugen på det här om dagen och idag fick det bli av ;D
Efter maten klippte jag av Mickes långa hår, blev inte nöjd idag men han bryr sig tydligen inte så mycket så då får man väll acceptera. Han e så jäkla svår klippt efter som han har så extremt mycket virvlar så i bland ser det ut som han inte har något hår, om man klipper 1 mm för mycket så ser han fläckig ut.

Ska väll strax lägga oss i sängen så vi kommer upp i tid imorgon. Mickes mamma kommer vid 11. Sen ska vi köra ut till Harbo tror jag det heter för dop :D
Får se om Micke har rätt, enligt han skulle det snöa i natt. Jag kollade vädret och yr men det ska ju inte bli 0 gradigt nu på ett par dagar så jag tror snön väntar ;)

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Lovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0