Trött men glad.

Idag är jag trött men glad.

Väntar på besked om jobbintervjun jag var på igår. Eller ja om han inte ringer har jag inte fått det.
Så lite nervös är jag.

Imorse hände en rolig sak. Stog vid arbetsförmedlingen för att vänta på att bli insläppt, en bit bort kommer en kvinna och det första jag tänkte var : Mamma och börjar gå dit. Snabbt kom jag på att nej mamma har inte så långt hår och hon är inte här uppe.
Strax där efter ser jag att det är min storebrors mamma Ingela. haha tur jag kännde henne iaf eftersom jag vinkat men lite snopen blev jag. Så extremt lika är dem ju inte men en bit ifrån så kunde till och med jag tro att det var morsan. ;D


Kommentarer
Postat av: Ingela

Men gumman då, jodå nå´n likhet finns väl.....hoppas det gick bra för dig på Af, jag väntar oxå besked om ytterligare intervju! Kram på dig

2011-10-14 @ 12:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0