Söndag

Fick sova en timme längre i natt men inte fan känns det.
Undrar serriöst om jag är bakis, weird..

Igår vart det ett besök hos Storebror med familj, hann med att äta luft tårta dricka luft oboy, mysa och leka doktor till ett gosse djur och äta lite riktig pizza.
Sedan tog jag buss mot sjukhuset och hälsade på Magnus och lilla Emilia. Mös en lång stund och snackade om allt möjligt mellan himmel och jord. När Magnus var på väg upp komm Zandra ner och så pratade vi en del till.
Halv elva var jag där ifrån och åkte hem.
La oss ganska kvickt och jag vaknade för en stund sedan, mannen spelar tv spel och är ganska inne i det.
Får se vad dagen har att erbjuda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0