Så där ja

Så ja, då är man i bättre form igen. Både fysiskt och psykiskt, att må kasst fysiskt har alltid haft en dålig inverkan på mitt psyke och värre nu när man varit sjuk och inte fått i sig mat, då får man för sig att Knoddas mår dåligt och de blir bara en ond cirkel. Men Knoddas sparkar så hon mår säkerligen toppen! ;D

Igår skämde min sambo bort mig med en massa glass, mums! Dock fick jag magknip pga laktosen med det får man ju stå ut med, jag har vant mig om man ska äta borta är det ingen laktos alls och allt annat jag inte tåler.
Hemma är det fritt fram för jag vet hur jag reagerar (oftast) men det är ALLTID jobbigt att bli dålig hos andra eller på stan.

Idag står korv gryta på mat listan så korven ska jag ta fram glömmde det igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0