Mardrömmar

Sjukaste drömmarna någonsin har jag börjat få.
I natt drömmde jag så jäkla verkligt att när jag vaknade trodde jag allt var sant och grät ganska snabbt förstod jag att det bara var en dröm men endå.

Jag och Micke hade fått våran lilla Knodd, dock liknaden inte "oss", och Micke anklagade mig för att ha varit otrogen, då gjordes ett faderskaps test som visade att Micke visst var pappan. Dock visa det också att inte bara jag var mamman. En stor jäkla utredning började på hur jag hade burit ett barn och inte gjort några provrörs test eller liknande och endå var vi "två mammor". Efter två år, visa det sig att det var under ett vaginalt ultraljud hade det varit en kvinna tidigare som hade lämnat kvar "äggrester" på den saken och sedan kom jag och hon som utförde ultraljudet hade "glömt" torka efter den andra tjejen. Bebisen var alltså 33,3 % Min, 33,3% Mickes och 33,3% någon annan bruds.

Fattar ni hur sjukt det är? Det kan ju inte ens hända! Varför drömmer man sånna knäppa saker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0