Knävecken?

I går såg jag dem. För första gången blev jag både arg och fick skratt anfall samtidigt.
Jag har nu mera bristningar i knävecken också! Ja jag smörjer mig men har aldrig tänkt på knävecken.
Med tanke på att vissa som går upp över 30kg under en graviditet inte får en enda medans vissa som går upp 10 kg får fast alla smörjer sig.
Dock så är dem där nu ju och försvinner inte även om jag smörjer mig. Men de kanske inte blir större.
Jag smörjer för att det kanske hjälper en del iaf, men kommer dem så kommer dem. På vissa ställen där jag blivit större har det inte dykt upp en enda medans i knävecken där jag inte blivit större har dom dykt upp så det där med att man växer är nog en del av sanningen men inte hela, en del är hormoner kanske?

Jag får väll leva med mina tiger ränder dock är de ju inte så snygga men det känns som att även om jag smörjer mig 24/7 skulle de inte hjälpa.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha , jag känner så väl igen mig & du ska veta att rädslan försvinner inte för att du föder - den blir värre! Då oroar mig sig för spädbarnsdöd - första veckorna vaknade jag typ en gång i halvtimmen för att kolla till honom, hemskt. Nu är han 3 månader och jag är fortfarande livrädd, nog ännu mer rädd.

Men som du skrev kommer nog din längtan att överta din rädsla & försök tänka som så att det finns tyvärr ingenting du kan göra för att förhindra det om det nu skulle hända så då kan du lika gärna bebismysa! :) Vart bor du nu? & flyttade du dit där pga killen? Kraam

2011-10-27 @ 12:40:19
URL: http://heeeyhoe.blogg.se/
Postat av: jannica

jag gick upp 30 kg me linnea, jag smörjde mig aldrig. fick inga bristningar. men eftersom jag inte smörjde mig borde jag väl fått det.. funkar det verkligen om man smörjer..??

2011-10-27 @ 12:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0