Kastar in handduken.

Jag kastar in handduken och lägger mig i sängen.
Funderar hur denna vecka kommer bli i vilo läge? Har haft en över tråkig dag, men kör en dag i taget och blir det bättre kan jag nog snart ut och gå eller tvätta fönster.
Mystiskt hur man vill göra ALL städning nu när det inte är 100%.
Dock väljer jag att lyssna på läkare, syster och en del andra kvinnor som råder att ta det lugnt.
Jag själv känner att jag inte kommer klara av en vilo period på 16 veckor men 1 vecka ska nog funka, sen får vi se fortsätter det trycka och ha sig så som det gör nu så ska jag ju vara vilande men vi hoppas att Knoddas eller vad det nu beror på lägger ner så jag kan ut och gå och röra mig som vanligt plus att Knoddas får vara kvar i magen flera veckor till.

Allt för vår bebis. Hoppas jag kan få sova i natt annars ringer jag och ber om sömntabletter och lugnande ;)
Känner att psyket blivit lite svagare igen, tror på en massa "övernaturligt" igen, mördare, tjuvar och att Knoddas ska dö varje minut. Magiskt det där så fort man säger att man klarar sig fint då brister de en del igen. Typ två steg fram ett tillbaks, men än så länge är det ju hanterbart så jag hoppas att det håller sig så här så jag slipper mediciner varje dag utan kan ta när de är som värst. Bara vetskapen om att man har lugnande hemma fall i fall har hjälpt mig en del. Man blir lugnare på något konstigt sätt redan innan man tar dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0