Inga fler anläggnings jobb på en stund.

Mannen lagar maten idag ;D Skönt och slippa det i bland.
Igår och i måndags fick jag hjälp utav Jenny och Jeanette så det har varit en lugn vecka. haha.
Annars brukar ju Micke hjälpa till men idag har jag inte rört maten alls. Det blir fiskgratäng :)

Nu vet jag dessutom varför jag INTE ska söka fler anläggnings jobb innan Knoddas dyker upp.
Har fixat dagvattnet och dräneringen som inte alls vore vara jobbig, men ryggen gör så in i helvetes ont så jag väntar snällt tills hon är ute sen ska jag fortsätta min utb och bli klar med mina timmar. :D

Fick inte jobbet antar jag eftersom han inte ringt ännu. Men jag ger inte upp. Det var ju så kul att gå på intervju haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0