Hungrig

Känns som första gången på flera månader som min mage verkligen kurrar.
Fatta först inte vad det var men nu förstår jag, jag är hungrig. Va?
Jag brukar ju aldrig bli så hungrig att det känns utan mer, hungrig jag e sugen på att äta mat nu.
haha, onödigt inlägg men jag som nästan aldrig äter dagtid eller känner hunger ska faktiskt ta mig något att äta.
Oh jag vart sugen på sallad med räkor! Eller kanske pasta sallad. Synd vi inte har något hemma :/

Sen måste vi handla, här är tomt. Kanske ska vänta till imorgon så har jag iaf vilat 2 hela dagar?

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en valfri jumsuit från ziperall.com i min blogg om du känner för det :)

2011-10-25 @ 14:38:09
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0