Godnatt.

Sov dags nu, ny bäddat i sängen och imorgon blir det lite jobb hos bror. Ska se om ryggen pallar, har förjävla ont, vill bara skrika emellan åt men det är bara att bita ihop.


Ahh stackars bobba, kom hem från bladåker idag så mös vi i sängen med katten, innan vi åkte ut hade jag kollat hennes klor för hon gräver efter daggmaskar i jorden så dem ser ganska äckliga ut ibland men inte igår.
Idag upptäckte jag att på en av hennes tassar (bak) är halva klon borta, sen hade klon delat sig så två flickar stack upp och när jag kollade närmare så såg man att det kom typ vätska längst ner där klon delat sig.
Jag klippte till kanterna sopm stack upp och gjorde rent klon mer vet jag inte vad jag ska göra. Hon verkar inte ha ont. Visserligen hatar hon när man håller på med klorna så men hon var som vanligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0