Duktig

To do list:
Köttfärslimpa (Check)
Kolla tvätt-tid (Check, micke fick kollat)
Städa vardagsrummet - Blev stor städning utav Kök och badrum i stället!
Diska (Check)
Duscha - Efter maten ;D

Pust, nu e jag helt jäkla slut. Stor städat kök och badrum. Torkat alla lister och torkat av alla vattenledningar osv, fy fan vad skititgt det var som man inte såg, trodde en del saker skulle vara svarta men icke när jag var klar, har nog aldrig blivit städat av de tidigare hyresgästerna ÖRK!
Själv kalrt la det-dyra-jävla-helvetes-fanskapet av under tiden jag damsuga så fick använda wipes och wipa golven och sedan sopa ihop det och tillslut orkade damsugaren ta upp lite grann.. :(

Köttfärslimpan e strax klar och potatisen också så strax e det mat, sen en dusch och vila för min rygg dödar mig ännu mer nu men det var fan värt det för jäklar så snyggt det blev ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0