Dagens sletna get!

DAGENS VILL HA: Lite energi
DAGENS KLÄDSEL: Svarta mamma brallor, vitt linne.
DAGENS FRISYR: Uppsatt.
DAGENS LÅT:
DAGENS PLANER: Sicka brev till försäkringskassan..
DAGENS SAKNAD: Släkten i Skåne.
DAGENS DUMMASTE: Inget hittills..
DAGENS MISSLYCKANDE: Inget där heller.
DAGENS DROG: Snuset
DAGENS KÖP: Inget.
DAGENS GODIS: Cola?
DAGENS HUMÖR: Trött men glad.
DAGENS CITAT: Kan gubben ge sig? Om han som förutspår då jorden ska gå under..
DAGENS ROLIGASTE: Jennys; man kan bli full på cola ;)


23+1



(På sista bilden ser det ut som jag har mac donalds M till ögonbryn, vill bara meddela att så är inte fallet, det är glasögonens fel och jag garvar varje gång jag kollar mig i speglen i hallen och lampan e tänd för då kommer M´et)


Kommentarer
Postat av: jennythepenny

hahha,har du inte hört den låten? "jag blev full på min cocacola?" xD

2011-10-21 @ 13:21:28
URL: http://somjagvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0