Bil färd

Uppsala, Tierp, Rasbokil, Tierp, Uppsala - och en max box på det där :P
Mysig bilfärd med massor med snack om allt möjligt med underbara Jeanette, alltid lika kul att träffas som sagt och idag blev det en bilrunda. ;D Knoddas sparkade på som vanligt när vi syns. Hon är så glad i Skrutt och Jeanette, det blir ett bra par de två, Skrutt och Knoddas om Skrutt blir en karl annars blir dem nog väldigt bra vänner ist;D

Korvstroganoffen står på spisen och gottar till sig.

Och så vill jag Gratta min Kusin Magnus och hans sambo Zandra som idag fick en tös efter lång väntan!


Dessa marsipan bebisar är så lika en riktig att jag aldrig skulle kunna käka upp en, men jag blir iaf sugen på marsipan och prinsses tårta när jag tänker på att de e marsipan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0