Barnmorskan.

Var hos barnmorskan idag. Äntligen fick jag höra hjärtat!
Dock ville inte Knoddas bjuda på mer än en halv knapp minut. Så hon sparkade bort dopplern, vände sig och sparka. Ingen nöd på henne.
Hon har ju varit skit lugn i två dagar, vaknade med smärtor i magen i Onsdags och sen var det sjukt lugnt har känns två sparkar max om dagen så har varit lite nojjig men med tanke på hur hon sparkar nu så är det ingen fara. Vet ju att de kan vända sig och sparka mot ryggen så man inte känner ordentligt men eftersom jag har haft ont var jag lite rädd.
Och med tanke på min ångest osv så har Barnmorskan nu sagt att jag får komma om 2 veckor igen så jag inte ska gå för länge och vara rädd eller nervös.

En rolig sak var att när jag la mig på britsen säger hon, ja här har det växt ordentligt ser jag sen kännde hon var kanten var och jag hade tydligen växt sjukt fort?! Undras om det kommer ut en 5 kilos klump om jag ska växa fort höhö. Men vågen har varit lugn, det tackar vi för =)


 


 

Sen fick jag sms om ett jobb imorse sjukt glad :D Bästa Jossan! Väntar nu på att få lite mer information ;)



När micke kommer ska vi åka ut till bladåker, hans föräldrar är i sundsvall med pernilla och hundarna så vi passar på att låna tvättmaskinen. Hatar att bo här med tvätt tider, alltid fullt och får man någon så är det typ 2 timmar. Ja det blir ju en maskin och knappt torktid. Och sen så är det alltid något fel i maskinerna eller att någon "glömmer" bort att ta ut tvätten i tid osv osv. Så vi passar på att låna maskinerna när det är i väg. Sen ska vi också göra om lite här hemma. Kasta en del saker som inte behövs och ta bort så vi får lite finare och mer plats :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0