17 veckor kvar

Barnmorskan imorgon klockan 9.00 Så det är strax dags för sängen.
Korv grytan jag gjorde till mat blev toppen och jäkligt omtyckt av sambo så det är alltid bra betyg.
Roligast att man inte använder recept så nästa gång kan den bli äcklig höhö. Lika spännande varje gång.

Micke och jag har dessutom kollat andra barnvagnar idag, och vi är nog inte längre säkra på babytravel. Fast vi har ju faktiskt 17 Veckor på oss eller vagnen kanske ska finnas hos oss innan hon kommer men typ.
Dock är ju allt annat redan uträknat och uttänkt, ja vad trodde ni jag gjorde om dagarna lixom?
Längtar och räknar och önskar 17 Veckor är en evighet för mig. Vi fick ju reda på det så tidigt och då blir ju faktiskt längtan lite längre ;)
Önskar jag var så där "nej men jag är inte gravid" så man sköt upp på testen, dock känndes det som att de kunde stämma denna gång, var på det också var sant. Tre test blev det och alla visa plus, då e man nog på smällen.

Men jag önskar dagarna och tiden gick lite fortare så Knoddas e färdig bakad snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0