Vecka 29

Du är i vecka 29.
Du har gått 28 fulla veckor och 0 fulla dagar (v28+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 16 feb 2012
Du har 84 dagar kvar till beräknad förlossning.

Hon väger typ 1300 gram och är cirkus 39 cm hela bebisen.
( Alla sidor visar olika så jag tog ett snitt. )

Knoddas är nöjd rör sig som fan, blod trycket är bättre, ryggen fort sätter göra ont, halsbrännan är där ständigt, magen och knoddas växer och jag är lika trött som vanligt.
Så är det med oss.


Just det, jag har följt min kurva till 100% enligt BM, 1 cm i veckan ska magen växa. Hmm kommer ju väga över 200 när Knoddas är färdig bakad. Just det har gått upp nästan 7½ kilo nu om min våg också stämmer. Pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0