Vuxen poäng...

Det är nog det tråkigaste jag vet, de här med vuxen poäng.
Jag älskar att bo själv eller ja med micke men asså så att jag slipper ha någon som säger vad som ska göras, man har de möblerna man vill och går o lägger sig när man vill. Allt man inte gör får konsekvenser men de är bara vi två som får ta det sen. Det är en jäkla frihet att bo själv, slippa mammas räliga mat typ och hennes tjat om säng och läxor och städa osv osv.
MEN fan vad jag saknar hennes tjat. Helt sjukt! Saknar hennes service, man la kläderna i en hög på golvet mamma kom med troll staven och poff så fanns dem rena i garderoben. Man kasta handduken på golvet samma där poff så hängde den på kroken. Man var på stranden och drog med ton vis med sand poff så var de borta. Man satt vid datorn och poff så var maten klar, disken diskad och jag kunde gå tillbaka till datorn.
Jävla bortskämd snorunge man har varit. Dåligt med pengar poff så hade man råd med alla HIF matcher, snus, bussar, sprit, cigg, baguett i skolan osv.
Nu, vi har en diskmaskin men inte fan hoppar tallrikarna in där själv?! Vi har en tvättstuga men inte fan hoppar allt in där själv, sorteras och viks, och det viktigaste inte fan bokar den tiderna åt en?!?!?, Och nu har vi en damsugare värd lika mycket jag tjänar på ett kvartal men inte fan damsuger den jävlen själv, nej där ska man gå som en jävla idiot efter flytta sakerna och det värsta den ska in och ut, kopplas ihop kopplas i sär osv.
Mamma kan jag få din trollstav för fan vad jag e less på att tvätta, städa, handla, laga mat och diska.
Fan jag e nog inte så vuxen som jag vill, eller är någon det? för vem fan tycker sånt e kul..
Mhm, 8 jävla högar med tvätt som jag sorterat och om typ en halv timme ska den tvättas också! JAG DÖR sillka stora problem jag har. (ironi för er versiga jävlar som endån tycker att jag e bortskämd och dryg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0