Utbildning

Så jäkla mycket tjat om att jag ska gå ett förlängt år bara för att jag har fyra IG i saker som inte betyder ett skit för mig i framtiden, det är inget jag behöver alls.

Varför jag är så säker på det är för att jag ska söka till Nackademin om tre år kanske, när jag jobbat upp mina timmar och gjort yrkes provet och kan kalla mig färdig utbildad ( villket man inte blir enligt mig, inte inom någåt yrke ) och har råd att ta studielån igen. Eller om jag får kids då ska jag plugga där. Har precis varit inne och kollat o nu är jag stensäker på att jag ska göra det. 2år och då får jag det jag vill och behöver i jobbet. Och ni som säger att jag inte har en chans i och med mina då fyra ig ni kan ju gå och sura någon annan stanns efter som att jag ska In oavsett om det tar mig fem sökningar så ska jag in.

Fast iof 4 Ig är inte alls kul men endå De kommer nu med uppgifter som tar typ 2 veckor och jag har knappt en vecka på mig. Idrotten kom igång i vintras då hade jag 6 månader på mig att klara 2års idrott. Svenskan där är hon så virrig så hon vet fortfarande inte vad jag ska göra och vad jag har gjort. Blir så arg. Plus naturkunskapen där är hon så förbannat elak så jag bryr mig inte längre. Och foto det har ingen betydelse enligt mig.

Iaf så har jag just sickat in tre inlämnings uppgifter och innan klippte jag mig. Blev nöjd som fan, konstigt eftersom jag aldrig blir nöjd men denna gången då jäklar. Jag kanske har blivit vuxen höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0