Tystnad tagning

Man kan tolka min tystnad som något bra ;)
Jag mår bra idag, bättre än förr eller ja än innan.
Har gjort nationella prov o det hoppas jag gick bra, känndes bra.
Gick in till frisören på vägen hem blir blond på Onsdag eller ja nästan. Löshåret är ju så sjukt ljust fast jag beställde brunt.

I helgen har jag varit i rasbo hos Zandra och hundarna. I fredes gick vi på Gränby o sedan färga vi mitt hår (Blev ändå inte tillräckligt ljust)
I lördes var vi i stan på dagen, Zandra, Emma, Jannica och barnen. Kolla runt käkade och mös.
Sedan åkte vi hem, gick ut med hundarna och på kvällen åkte vi till stan för att hämta grabbarna grus som varit på Bandit Boat. Fulla som fan var dem o vi fick fylle käka på max med dem.
Hem och kolla Eurovision hos Emma o Koffe. Sen gick vi in till Zandra och Magnus o sov. I söndags vart det bakis dag för grabbarna och slappe dag för oss. Promenad med hundarna och sen på eftermiddagen åkte vi till stan åt och jag o micke fick skjuts hem. Kollade Ishockeyn och blev deprimerad sedan la vi oss.

Jävligt skön helg har gjort massor men endå har det varit så lugnt =)
Imorgon ska klassen till facket 08:30 och jag slutar 19:00 HELT SJUKT!
Idag ska jag ut till Gimo vid 18:00 för att ha Unit möte.

Och ja på Fredag sätter jag i håret och Sen klipper jag det så snart som möjligt!

Bara 15 dagar kvar sen är jag ingen student längre ska bli så otroligt skönt men endå jävligt jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0