Skit...

Det var med stor glädje jag lämnade dietisten igår.
De där 25kg jag gått upp på 1½år är faktiskt medicinernas fel.
Hon titta på mig när jag var brutalt ärlig om mina cola intag och mat och allt annat, jag åt alldeles för lite igentligen så hon undra hur hon skulle göra för att få mig gå ner i vikt.
Visst bara dricka cola light skulle kunna hjälpa till men det var inget som störde eftersom jag äter så dåligt tydligen.
När hon sa hur mycket man ska äta kolla jag på henne och undrade om äta var allt jag skulle göra om dagarna.
Helt sjukt alla mellan mål och trams man lär ju äta konstant isf..

I alla fall fick jag med mig ett mat schema hem då jag ska äta 2000 kalorier (Fy fan ska jag bli en sån tönt som räknar?) Och jag har sjukt svårt att komma upp i det, igår blev det cirkus 1500 kalorier. (Eftersom jag smällde i mig en pizza ;)
Idag är det 0 hittintills.

Har i alla fall tränat en stund nu, 250 situps, 100 rump häv. Har inget annat att göra så jag ska nog ta ett par till. Sen ingen aning?! Har sambo fritt tills i morgon!

Riktigt töntigt inlägg men WTF! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0