MOI ;)

01. Fullständigt namn: Stephanie Ljunggren
02. Ålder: 20
03. Vart bor du: Uppsala
04. Bor tillsammans med: min sambo Mikael
05. Husdjur: Min underbara Bobba fett <3
06. Färg på ditt hus: Brunt :/
07. När är du född: 24 december 1990
08. Klass: Bp08D I sådär 19 dagar till ;)
09. Vilket år tar du studenten: Detta 1 juni

10. Något jobb: Blidö Entreprenad AB ;)
11. När gick du upp i morse: 09:20
12. När ska du sova: Hmm 23??
13. Duschat idag: Jupp
14. Kramat någon idag: Micke o Bobba!
15. Pussat någon idag: Ja , Micke
16. Vad har du ätit idag: Bakad potatis =) 
17. Dagens klädsel: Svarta Leggings, svarta shorts och vit röd randig tröja ;D
18. Dagens smink: Inget idag faktiskt..
19. Dagens sötnos: Bobba ;)

20. Dagens roligaste: Skolan, o beskedet från Dietisten
21. Har du många vänner: Nej inte många vänner men väldigt många kompisar!
22. Hur många har du kysst: För ingen lista över det tyvärr..
23. Vem kramade du senast: Mikael
24. Vem saknar du: Änglarna <3
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen hoppas jag.
27. Har du pojk-/flickvän: Absolut
28. Vem pratade du med i telefon senast: Mammi
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Sandrus: Ännu en dag när du skulle varit här hos mig! Bois - HIF idag. Saknar dig kompis :(

FAVORIT: 

30. Film: Fast and furious
31. Låt: Just nu : Veronica Maggio - Inga kläder. Men annars är det faktiskt Enya - China rose.
32. Mat: Frikadeller i grönsaks soppa, eller potatis gratäng ;)
33. Dryck: Cola
34. Färg: Kan inte välja bara en. Men mest använda är svart!
35. Tv-serie: Simpsons, Family guy, House?
36. Stad: Helsingborg, älskade helsingborg!
37. By: Ålabodarna, glumslöv!
38. Land: Italien
39. Ämne i skolan: Teorin i anlägg.
40. Tv program: Vad är skillnaden på de och tv-serie?


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Sandrus
42. Personen du pussade: Micke
43. Gången du spydde: Valborg :/ Lite för mycket
44. Gången du grät: I tisdags tror jag.
45. Pizzan du åt: Äter inte pizza. Men kebab åt jag i helgen.
46. Gången du var i Göteborg: Oj minns inte
47. Gången du var i Stockholm: På jobb i December/ November?
48. Gången du duschade: för två timmar sen typ.
49. Gången du sov: i natt ;D
50. Personen som såg dig gråta: Mikael

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Ut och festa
54. Tvspel eller datorspel: Om jag måste så dator spel
55. Singel eller upptagen: Sambo
56. Pussas eller kramas: Pussgurka
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: HAHA finns det fortfarande?
58. Ragga eller bli uppraggad: Både och
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Big Brother
60. Har du svart hår eller blondt: Brunt?´
61. Har du blåa ögon eller bruna: Grön/bruna
62. Choklad eller lakrits: Choklad, avskyr lakrits
63. Göteborg eller Stockholm: Inget av de.
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt 
65. Coca cola eller fanta: Cola
66. Pizza eller kebab: kebab
67. Randigt eller prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: Både ock
69. Leva eller dö: leva 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Ganska många endå.
71. Personer du hatar: Jadu, jag hatar ingen men jag tycker illa om en del..
72. Pojk-/flickvänner du haft: 1 Äkta men han har jag ju..
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Och det tror någon att jag ska hålla reda på?
74. Glassar du ätit på en dag: Ingen aning
75. Nämn en festival du vill på i år: Helsingborgs festivalen :D
76. Gånger du haft minnesluckor: Oj, det minns jag inte ;) Nej men typ max 10 skulle jag tro..
77. Gånger du varit hög: Ehm,
78. Personer du saknar just nu: Några stycken
79. Gånger ditt hjärta brustit: Sånt vill jag inte minnas men riktigt ordentligt: 4

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Ingen men om jag ska så blir de ju Micke så klart!
81. Träffade du senast: Micke, innan dess Dietisten, innan dess klassen.
82. Sjöng du senast för: Bobba
83. Hade du senast en msn-konversation med: Oj, Använder knappt den
84. Spelade du tvspel med senast: Micke måste de bli
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Ohh jag hatar romantik.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Natur kunskaps läraren.
87. Förtjänar att dö: Ingen
88. Är söt: Katten som springer runt här ?
89. Vill du sova jämte inatt: Bobba :D

 

VAD:
90. Gör dig glad: Bra saker så klart? o ett riktigt dåligt skämt ;)
91. Gör dig ledsen: Tanken på att allt tar slut en dag. Sen en hel del andra grejer.
92. Vill du helst göra nu: Ta en RÖK
93. Önskar du att du slapp göra: Plugga
94. Vill du ha nu: En cigg o mitt körkort ;D
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: För långt dit men till studenten, hjälp till körkortet och hjälp till seminarie biljetten
96. Längtar du till: STUNDETEN
97. Tycker du om dina betyg: haha de är ett skämt
98. Ångrar du i ditt liv: Ganska mycket, men det är för sent för att förändra
99. Är det bästa som hänt dig: Lillebror o Flytten till Uppsala
100. Hur mycket är klockan: 21:04


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0