Jag gjorde det.

Jag tog förlängt endå. USCH! Men okej tre bok recensioner och muntliga nationella så jag är klar innan studenten men får slutbetygen senare.
Först sa jag aldrig och gick där ifrån men Gustav över talade mig så ja jag gick snällt tillbaka tog lappen, lånade tre böcker och skrev på förlängningen. Nu får jag iaf G i svenska B...

Dagen har varit ruskigt rolig, skönt alltid bra med sånna dagar inte ens att vissa snackar skit bakom ryggen på mig har gjort mig deppig idag. Förstår bara inte varför man gör så. men men jag orkar inte bry mig om sånt riktigt. Det biter inte på mig längre..

Körde imorse, gick bra! Men han e lite tjurig ibland..
Prata precis med svärmor och party tältet har ju själv klart blåst ner o något hade gått sönder ;/ Plus att den rivit ner teleledningen så det hade varken internet eller telefon. 4 av 5 toast.
Men ska ut dit i helgen med möbler sen ska vi köpa mat på söndag och fixa. På måndag kommer mamma, syrran bror och barnen :D NAttis vet jag inte men hon kommer väll snart hon med hoppas jag!

BTW sömn registreringen gick nog sådär.. Sov inte bra i natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0