Idag..

Idag vart de kalas för Lucas som fyllde ett i fredags. Men tyvärr blev det inget kalas i fredags men tårtan fanns kvar idag PUH ;D
Blev mys med barnen och alla vuxna, god mat och tårta :D
Nu e jag hemma igen och funderar på om man ska lägga sig redan nu. Sjukt sliten fast imorse mådde jag oförskämt bra med tanke på hur gårdagen blev. Vaknade vid fem imorse och var så hungrig att jag inte kunde somna om. Åt sen la jag mig igen haha.
Sen vid tio-elva var jag upp och damsuga och städa. Ett måste nu med den där multi svindyra damsugaren. Tror jag ska damsuga varje dag.. Eller inte. Imorgon blir det skola sen får vi se. Måste iaf till skolan imorgon med tanke på att min väska sov i jumkil i natt. Mend et blir nog bra. Jenny har säkert passat henne så fint ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0