Hudvårds klass.

Idag har jag haft en hudvårds klass som gick mycket bra, tre tjejer från klassen o vi hade riktigt kul.
Skönt när de går bra extra + för att vi har dress code och då känner man sig så fin =)

Bobba har fått vara ute massor idag, ena tjejen som var här e lite rädd för katter så hon fick vara ute ;D
Skönt att hon hittar hem o sitter utan för fönstret när hon vill in..

Har precis ätit o micke var vrål hungrig så det skulle gå snabbt så det blev pasta med ost o bacon sås o spenat till mig ;) Ska strax slänga mig i badet, ska upp tidigt imorgon å åka till Stockholm på maskin expo med klassen sen ska jag direkt till Gabbis o sätta i håret ;D Pratade med Therese en tjej som ska klippa mig o hon var jätte trevlig så på Måndag ska jag ut till Gimo för att klippa in håret också. Skönt.

På lördag åker vi nog ut till Bladåker för att sätta upp tältet och ev festa o dricka blåbärs shot med Lotta! ;D

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0