Gosh

Ojoj, I måndes var jag ut till Gimo på Unit möte villket gick jätte bra :)
Satte mig på bussen hem vid halv tio, snabbt hem byta om sen drog jag ut på krogen med Gustav o Julia.
Jag hade iaf skit kul och som vanligt när jag o Julia är ute så blir det shots så det blev ett par sådana.
Vi var hemma här vid 3 o jag tror de slockna direkt men mitt huvud snurra så jag inte visste vart jag skulle ta vägen ett tag.
Vid halv åtta blev jag väckt. Gjorde vid mig lite snabbt sedan kom Johanna o hämtade oss inom macken o köpte dricka sedan bort till facket. Det var en del andra i klassen som var ute också men inte på samma ställe så det var ett slitet gäng som satt där.
Fick frukost, Lunch o Middag. Kolla någon bio o ja en jäkla massa information.
Efter middagen cyklade Jag och Johanna tillsammans hem. Och jag visste inte alls vart jag var. Ja inte en enda gång under hela dagen.
Men väl hemma blev det badet o jag somnade, vakna gick upp o pussa Micke sen la vi oss o jag var uppe tjugo i sex i morse men orkade verkligen inte, mitt huvud hänger inte med alls idag :/

Ska vara hos frisören 16.00 så jag e vaken har ätit frukost/Lunch o gjort vid mig.
Ska släppa ut bobba innan jag åker. För hon får ju vara ute själv nu och hon e så duktig. Kommer hem och är så lugn efter någon timme ute!
Så när hon känner sig klar ute så sitter hon vid köks fönstret och väntar! Duktig tös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0