Dagen

Sillken dag! Är helt slut, sov en timme i natt och vid fem tröttnade jag på att vända och vrida mig så då gick jag upp och tränade, Gjorde något jag aldrig klarat förr. 150 knä böj, 195 sit ups, 195 rump häv och tyvärr enbart 30 armhävningar.. PUH! Känner mig hyfsat duktig endå..
Käkade frukost och duscha, sedan begav jag mig till körskolan. Blev dock fem minuter sen och då släppte dem inte in mig så jag förlora den jävla körlektionen så jävla surt.
Men jag stod där i 25 minuter och vänta sen gick jag till stationen, hem och kolla lite tv, pratade med syrran och sedan iväg till skolan. Hade två lektioner varav ett prov som gick ganska kasst..
Sedan religion och den gick bra! =)

Efter skolan bar det av till Posten för att sicka tillbaka håret som blivit fel. Jävla stress över det för allt SKA vara klart den 25 maj annars blir jag less. Men ja, hämtade ut paket som innehöll saker till brors barnen.

Nu är jag hemma och kolla ishockey, fisken tinas och micke kom precis hem.
Ska laga mat och försöka göra några sit ups till kanske...
Imorgon ska jag till deitisten se vad de säger, ska höra om blod proven också..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0