2011 05 05

Funderar på att lägga mig. Börjar bli jävligt trött nu, men nja de blir nog ett jävla liv om man inte dyker upp.
Fast jag känner att igentligen vill jag inte orkar inte, måste le fast jag bara vill skjuta någon. Hm stabillt steffi. NEJ!
Ja ännu värre blev det när micke åkt och jag skulle röka. Någon jävla idiot jävel har snott min askkopp! EN ASKKOPP? Tattar jävlar som inte har råd med en egen? Blir ju sjukt förbannad. Eller ja jag skulle skrattat åt de om jag inte redan varit så arg. Vill bara typ skrika nej men här ta min jväla askkopp om du inte har råd med en egen din jävla fitta! Fast de gör jag ju inte lite vett i kroppen har jag ju, eller nja.
Ska nog gå till statoil och handla cigg och lugna mig lite. Sen klä mig och be ready for school. Nu blev jag bara lyckligare skola gud vad underbart! :(
Iof bara 27 dagar sen slipper jag skiten, lite gladare blev jag väll endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0