20 maj

I morgon ska jorden går under. Och då är jag sjukt fin iaf, för jag har satt i håret idag. Riktigt nöjd! Ska bara klippas så blir jag snuskigt nöjd! Sen naglar o sol också så e jag klar för studenten!

Lyssnar på massa låtar jag o Micke. Nu Familjen - Det var jag. O nu i samma stund Perikles - Vart ska vi sova i natt. Tänkte precis på den låten för när min kära morbror precis börjat sjunga i Prebens pågar så satt han och repa dena låt och vi töser satt med och sjöng, tror nog inte repet blev så bra för Eddie då vi sjunger som krattor allihopa så det blev väll mer skoj antar jag haha.

Vart maskin expo idag och ja jag är sjukt jävla glad att jag tog mig upp i morse, bil resan var ju fruktansvärd trodde jag skulle dö men vi kom fram, gick in o bland de första vi gjorde var att åka sky lift, trodde jag var nära att stryka med men det vart lugnt haha, Tänkte om man endå ska dö imorgon får jag väll passa på plus att jag ville åka saxlift på arlanda men tyckte det var för högt så nu har jag slagit pås tort. 50 meter vart hel nice ;D
Träffade Erik vår gamla mentor och det blev en jäkla massa prat och skvaller..
Käkade och gick runt lite till sen blev det betyg samtal och jag blev så sjukt jävla glad, överraskad och ja allt man kan säga så jag börja nästan gråta. Nu är det fan bevisat att jag är inte teoretiskt lagd jag är lagd åt det praktiska och skolan kan suga något för jag e sjukt duktig på min sak ;) HÖHÖ Sen åkte vi hem en exakt lika galen bil resa o denna gången var jag ännu säkrare på att vi skulle dö. Jag lovade mig själv att ALDRIG mer vara rädd när jag åker med micke eller om jag åker i stockholm men det var nog just i stundens hetta.

Efter det åkte jag ju hem till Gabbis o satte i håret, fick även ett torr shampoo och en sak jag letat efter i snart två år! Wohow. Ja sen åkte jag hem o vi åt nu lyssnar vi på alla låtar som finns typ. Fast Micke spelar inget jag vill. Och bobba hon går ut o in hela tiden för köks fönstret är öppet. Skönt å veta att hon hittar hem iaf.

Arvingarna - Eloise.
Jimmy Jansson - Som sommaren
Fan vad glad jag e idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0