Studenten e över!

Studenten är klar och jag e sjukt jävla nöjd, glad och lycklig!
Fick 1 Ig bara och det är de bästa som hänt. SKa lämna in två bokrecensioner innan den 10:de annars blir det iof två IG men asså jag är så sjukt jävla nöjd!
Fick sjukt mycket fina paketer o presenter,
Men det bästa var endå att det var så många som kom och fira mig! Och att de kom så många från skåne!

Men sjuk har jag blivit, hade feber igår men den har gått ner lite idag efter ipren osv. Kan knappt röra mig och det gör sjukt ont i halsen. Måste kurera mig ordentligt för det är jobb på tisdag i Solna ;D

Ska göra en smoothie till så kanske halsen känns bättre! Hoppas på det bästa för att jobba sjuk är ingen höjdare. Men det får göras endå. Med asfalts gänget jobbade jag ju med halsfluss och 40 graders feber. Iof kaste de in mig i bilen och vill inte att jag skulle jobba men men jag åkte iaf haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0