Skrämmer bort...

Basiluskerna med vin! ;D

Någon gammal och vis själ sa att man skulle dricka whiskey men det dricker inte jag och vodka e för äckligt att dricka rent så de blev litta vin istället. Hoppas de är lika effektivt att ta dö på bacillerna;)
Dessutom kännde jag för att inviga mina nya skit snygga glas jag fick på studenten! Känner på mig att de kommer bli flitigt använda denna sommar ;)

All mat är klar och imorgon ska det köpas matlådor. 12 stycken behövs för en vecka här i detta hus ;)
Sen ska jag laga mer mat imorgon. Känner mig som en husfru och e jäkligt stolt över mig själv som orkar göra all mat medans sambon spelar ishockey spel på PS3. Jäkla lille bror som spela det när han var här nu tycker micke att de e skit kul.. Hmmm.. Karlar!

Ha en trevlig kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0