Jobb imorgon

Har varit en mysig dag.
Micke väckte mig åkte till stan och köpte tågkort, City gross och handla mat, sen hem och städa lite, duscha och mitt i duschen säger micke att han släkt är strax här. Snabbt klar och på med kläder, sen fikade vi och mös. De åkte för en stund sedan och nu slappar vi i soffan, ska strax lägga mig men fick sov morgon i morgon redan nice;D Blir hämtad senare och i upplands väsby så då kan jag ta tåget en halv timme senare NICE!
Första jobbe dagen på riktigt nu ska jag jobba resten av mitt liv fan vad skönt!

Ska packa väskan också ju, får ha med regn kläder om jag får ett skåp och lite sånt.. En vatten flaska också skulle vara bra.

Blir nog lite skrivning här på tiden men det gör väll inget. Är ju knappt någon som läser om man tänker på kommentarer?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0