What are words...

Jag vet att jag är sen då jag skriver att Chris medina - What are words är helt underbar!
Och jag vet inte varför men första gången jag hörde den så tänkte jag på min mamma.
Hon som alltid finns där för mig. Hon lämnar mig aldrig oavsett hur elak jag är.

Jäkla tjat det blivit om min mamma men så är det tydligen. Jag saknar henne mer nu än någonsin faktiskt. Konstigt nog har jag aldrig saknat henne på det vis jag gör nu. Så, varje gång jag pratar med henne blir jag så arg att jag e så långt bort att jag skäller på henne. Dumt men så är det.



Hade det varit lite bättre kvalite på videon så hade det varit så mycket bättre, men jag kan säga att vilma e sjukt mycket bättre än Chris medina själv. Tyvärr men Vilma leverar bättre. Iof så har jag sett Vilma ett par år nu och hon har växt otroligt mycket men de e sjukt vad lill stumpan kan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0