Min lilla bobba

I Lördags var det dop för lilla Vera. Mysigt och kul att träffa en massa folk. Kom hem så sent att det inte blev ut till Nåntuna för att fira Nellie. Tänkte att hon nog var alldeles för trött eller redan sov så vi åkte ut i går istället. Köpte en massa små saker så hon fick något och ett Hello Kitty Yatzy kunde inte låta bli hon älskar ju hallo Kitty.
Där ute mös vi lekte med paketerna och kolla nya lägenheten de bor i för tillfället, sen gick vi upp till huset och kolla så långt det kommit! Sedan åkte jag och Micke hem. Mös en stund i soffan sen gick vi och la oss.

Bobba låg som vanligt på min arm och mös sen när hon reste sig och gick så kände jag hur jag var dyg sur på armen, tänkte om hon kissat på sig men de var slemmigt så nej. Sen la hon sig på en filt och bara slicka då kom de en del blod, ringde vetrinären och de sa missfall och jag var ledsen, och försökte få bobba att lugna sig. Hon fick gå ut från sov rummet så bädda vi åt henne i hallen men hon ville inte ligga still för de gjorde så ont. Plötsligt kasta hon sig upp och skrek då kom det ut en unge, vänta på om de skulle komma fler men ikke bara moderkakan och det var så jävla äkligt. Blod över allt och bobba var helt slut. Efter en stund somna hon och vi med. Men jag fick ligga med Is på foten för jag fick en stol över foten och så klart svulnade upp som fan och blev svart. Men nu mår vi alla bra, bobba är lite arg för att hon inte får gå ut och jag har smått ont men annars myser vi i soffan.

Och imorgon drar jobbet igång igen. Skönt! Nej ska ge Bobba lite glass för hon var så duktig i går. Min lilla fis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0