Läkaren..

Vart hos läkaren igår. Ingen trevlig sådan, han tittade inte på mig, bad mig skriva på ett papper och sedan fixade han sig en uppfattning utav det. Som inte stämmer alls. Kan inte släppa det. Dessutom så skrev han journalen i fel person nummer. Ingen koll alls. Blev beordrad vila denna veckan dessutom.

Men jag har ringt runt hela dagen till andra vårdcentraler men de vill inte ta emot mig efter som jag tillhör en annan. Så jag fick snällt ringa dit igen och be om en annan läkare. Receptionisten ska ringa tillbaka till mig med en ny tid till en ny läkare. SKÖNT! Äntligen.

Men men de blir nog bra snart. Har försökt fixa med alla räkningar och sånt där. Har gjort en budget och känner mig sjuk vuxen haha. Sen ska jag beställa från Mary Kay eftersom mamma ska ha sina varor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0