Kvälls snack!

Hungrig så jag vill spy. Tur Micke är på väg hem nu och han ringde och fråga om jag ville ha subway! Villken fråga? Hallå jag matvraket nummer ett behöver man ens fråga? haha.

Iaf efter mackan e det puss och godnatt ska upp tidigt och i väg på dop för lill skruttan Vera. Och efter dopet så blir det kalas för min guldklimp Nellie! Mysig dag med massa mys o bus tror jag!

Vart ju lite panik nu här i kväll när Bror ringde och sa att vi var välkommna imorgon och sen när jag kom på att dopet var imorgon, man känner sig ganska usel då.. Men jag skyller inte på något annat än mig själv och min ny funna glömskhet, den e rolig den. Tror jag ska bli dement vid 27 eller något.

BTW Micke säger att Bobba ska ha ungar. WÄÄ Hon e ju min lilla bebis sånt får inte hon hålla på med. Nej jag förnekar och leker som att hon inte alls fått stora tuttar eller mage och att hon äter o bara sover är något nytt. Har katter samma symptom som människor? För ska vi i så fall vara tvugna att torka spyor så vill jag inte vara med. Och hur länge är katter på smällen?

Min lilla bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0