WÄÄÄÄSA

SHIT POMMFRITT!
Eller ska jag stava rätt blir det Skit Pommes frittes! Eller något, stavning is a bad side of mine!
Jaja skit samma, jag är still awake! och jag kommer nog fortsätta att vara det Men,
Ja jo visst fan e jag trött,
Jo visst fan är sängen skön,
och jo det hade varit mysigt att bädda ner sig!
MEN (ännu ett men) Då kommer jag sova hela dagen, långt in på kvällen, sedan är min vecka förstörd. Men jo då härdar jag hellre ut!
Ska se om de ny blivna föräldrarna orkar med ett besök eller om man ska vänta ännu längre på miraklet!
Och ja Micke låter otroligt knasigt när han sover, han nästan skriker och jag är väldigt förvånad över att jag lyckas sova igenom det i vanliga fall. Han låter ju som gud vet vad?!
Förresten skulle det vara hel nice med Kommentarer om någon känner för att slänga in en sådan?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0