Uah!

Pusta ut, kolla tv, mjukis brallor, och jag behöver inte vara trevlig idag.

Haft fullt upp de senaste dagarna, Men gud vad mysigt det är med besök och att ha saker att göra är underbart.
Viktor och Pernilla har varit här fredag och lördag. Vi har myst massor med film, mat osv. och jag har fått mysa med magen, snart e det dags och jag blir tant steffi :) hihi mys!!
I går var jag även och mös med Brors barnen! Ohh det är alltid så mysigt hos dem. Drack ett glas vin sedan var jag tvungen att åka hem så Micke fick mat!
Idag har jag bakat bröd och svär far och Pernilla o Tjuggo har varit här på lite snabb besök!
Nyss ätit upp maten och jag e arg för jag har glömt att hämta min bingo lott och nu e de för sent! Bajs på det.
På tisdag börjar skolan och jag e inte alls lockad eller sugen men vi får gå dit, jag och mitt alter ego!
KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0